Wednesday 6 February 2013

TUDIAA..TUDIAA...

OMG!..tired!..penat kot..dah g jln2 amek stok..siap buleh buad wndow shopping lg..huhu..harus lah kan..bukan harus lg..dah wajib!.hee..alang2 dapat pegi kn..shopping lah..ape lg..then..finally da ade stok untuk client..senang aty sikit..kalu tak asyik dok fikir je kan..btw td my friend just texting me..and she said..sury weyhh..tak jd amek bju..wht the heck lah kan..aku smpan punya lama bju tu kt u guys sbb u guys tu kawan aku..korank buleh buad aku macam tu..tencion aku..darah tnggi aku macam ni..tp tape..sabar yaya..sabar..dugaan kecil jew tu..inshallah rezeki ade je kat mana2..hurm..pnglaman la kan!..so..ready to publish my new stock!..here we go...tehee~..coming soon la..tak sempat nk amek gmbo lg..hakhak..ok lah..should get my sleep now!..bubye!..

No comments:

Post a Comment