Sunday 10 February 2013

lagi?..3 pulok tu..



knduri lagi maa...rezeki melimpah ruah..smpai lnguh poyot2 dok asyik makan ja....btambah gemok la citanya..:)


ni knduri mmbe baik mak aku..anak dya kawwen!...to abg zaki..congrates yaw!..jaga bini leklok..hakhakhak..:)


sama cntik sama padan..bagai pinang dibelah dua..haha..:)...aicececehh..

 abg zaki malu2 pulok dah...nak amek gambo niii..hahaha..







 ok!..ni pulak knduri rumah jiran aku...lorong blakang umah aku...anak dya pown sang teruna jugak..encem..;)..nseb suami owank..hahaha..:)...btw..congrate!..cpt2 dpt baby~...

 blueeeeeeeeeeeeeesssssss...:)
 bukan ade niat curi2 nk amek gmbo dye..tersnap yew!...

 mnjamu slera..~..aku dok sebok amek gmbo pulok...:)






 and the last...rumah best frend aku...bukan dye la yg kawen..akak dye meyhhhh...

 haaaa...ni la best friend aku tu..sbok dok adjust kek pulok dah!...


 wish kak husna bahagia hingga akhir hayat..:)



No comments:

Post a Comment