Thursday 23 May 2013

KetentuanNya..;)

ish!..rasa dah lama sangat tak tulis kat blog ni..dah berhabok..kalau la blog ni buleh bercakap..confirm dah lama dya maki aku!..tuan yg tak bertanggungjwab~..huhu...bkn ape..saja dok buad2 bz..*kalah pdana mntri lg bznya!..bhahaha..tangan pown ketaq nak taip..dah tu nak cita ape pown tak taw lah..actually..too much thing happend spanjang tak tulis blog ni..yg pling aku ingat pown psal result spm yg kluar bln 3 haritu..huwaaa!..hari histeria bagi aku tu!..dengan kputusan yang terok..mnyesal gila tak stdy elok2..kang dah mnyesal pown tak guna..=.=..trima je la..dah usaha..stakat tu je rzekinya..tp bsyukur dengan ape yg allah kurnia kan..alhamdulillah..6A 4B..mungkin agak lekeh..tp kena trima la..allah mmg dah takdirkan aku bukan dilahirkan untuk jadi doctor kot..huhu..punah harapan oii tak dapat smbung medic!..teriak 3 hari 3 malam tu lepas dapat result yg 'excellent' sngat tu..sedih sebenarnya tak dpat bg mak abah yang terbaik..tu la..mak abah hantar g sekolah swoh stdy..tp aku p main..kalut nak bercinta bagai..trima la padahnya kan..tp tape la..nasi dah jadi bubur..nak ckp pown buad sakit hati ja!..hidup harus diteruskan!..aicewaahh..haha..spm just a beginner!..setelah tu..dengan penantian pnuh penyiksaan ni..i'm being offer to futher my study at uitm shah alam in asasi law!..law ok!..law!..mygod!..biaq betik?..nmpk mcm muka lawyer ke?..loya buruk ade lah..=.=..tp padahal aku yg g mintak course tu..aisehh..hurm..in sha allah..uitm!..here we go!..wait for me!..bhaha..daftar 2hb 6 ni..mintak2 semuanya bjalan lancar..n pilihan ni yang terbaik untuk aku..harap semua doakan aku untuk khdupan masa hadapan,,:)..aicece...hurm..sebenaqnya aku agak moroyan dok tulis blog pkui 5 lbih ni..ni sbb tak buleh tdo2 lg ni..*dgaq ayam dok berkokok dah haa..bhahaha..aish!..yaya~..yaya~..tape la..lain kali aku hupdate lg..insha allah..huhu..*bjet mcm rjin nak hupdate bndalah ni!..haaa...lg satu sebelum terlupa..pasal bisness bju tu..act skrng still bjlan mcm biase..tp cuma tngal stok yg kat rumah je la..ingat bila dah masuk blaja nti nak stop dah buad bisness ni..tp tak taw la lg macam mana..dah letih buad bisness ni..=.=huhuhu..ok la..subuh pown dah azan dah..jumpa lg k bloggku sayang!..bubye..muah!..muah..hehehe..:)

No comments:

Post a Comment